Way more than 3 angles

I've been puzzling all night for u guys! that's the (hopefully) complete victoria's secret fashon show 2010/2011. It's alway so much fun whatching this 'corse they're having such a good time... alwasy makes me smile :-)
Actually I think those dancing guys are kind of hot. Just look at these sixpacks...
That's one of the top things on my to-do-before-I-die-list: beeing at a victoria's secret show! That would be so great! Who knows.... mybe someday I will... maybe I'll even catch a ballon... ;-)

---

Ich habe die halbe Nacht nur für euch gepuzzelt. Um euch diese (hoffentlich) vollständige Version der Victoria's Secrets Fashion Show 2010/2011 posten zu können. Die Shows anzuschauen macht mir immer wieder spaß. man sieht einfach, wie viel Spaß die bei dem haben was sie machen. So sollten Modenschauen meiner Meinung nach aussehen!!
Das steht ziemlich weit obern auf meiner to-do-before-I-die-Liste. Bei einer solchen Show live dabei zu sein. Wer weiß... vielleicht fang ich ja sogar nen Luftballon